Ihmiset 

Monet asiat ovat kaupan alalla uudistuneet, mutta asiakkaan kohtaaminen säilyy kuitenkin tärkeässä roolissa, kertoo Vuokko Klemetti. Kuva: Maaria Haikola

Hymyilevät kasvot ja tervehdys kassalla jäävät mieleen – Vuokko Klemetillä on 44 vuoden kokemus asiakaspalvelutyöstä

Asiakkaan kohtaaminen on yhä tärkeä osa kaupan asiakaspalvelutyötä.

Omalla työuralla asiakaspalvelu on ollut kaiken a ja o, kertoo Sotkamon S-Marketissa 14 vuotta ja sitä ennen 30 vuotta Postin palveluksessa työskennellyt Vuokko Klemetti.

– Se on yhteensä 44 vuotta, ihan pikkujuttu, hymysuinen Klemetti naurahtaa.

Hän teki keskiviikkona viimeisen työpäivänsä S-Marketis

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä